I LOVE YOU


~and it's forever~


About Me

My photo
I dedicated this blog to the one that i loved most... I don't know how to show my love to him as I'm a very shy person... Well this is one of the ways how i can prove my love for him.... My heart is closed only for him now n forever... Nobody n nothing will change this feeling.... I always pray to Allah that this relationship will end up with the purest tie called MARRIAGE... May Allah n our parent bless us... Amin~

11/24/10

Temporary Removal



hmmm penat gile hri ni... dh due minggu aku n family aku x abes2 packing brg nk pndh umh... tp sementare jer... penat gle nk packing2 n alih2 brg yg tersangat lah berat... hadoiii skt pinggang... nnti umh dh siap nk kemas plak blk... hurmmm... tp xpela, bukannye selalu dpt rse cmni... pnat pun pnat la, yg penting dpt tolong family aku especially mak... cian dier.. au sgup sakit pinggang n kaki asalkan die x sakit... lutut die tu dh x kuat... sian aku tgk... aku x mampu nk tlg ape2 except meringankan tugas die jer... 


Ni baru brg2 dr blk aku.. blm yg kt bwh lg.. serabut kepala klu tgk...

X abes kms lg...

walaupun aku sibuk ngn kje2 packing brg2 ni, aku ttap x lupe pd die... I MISS HIM SO MUCH! aku doakan semoga die slalu dlm kdaan yg baek2... yela aku x dpt nk jge die as before... bkn jge ape... mksd aku xde sape nk pastikan die dh mam ke blm, die sht x, assignment die sume ok x, n brg2 keperluan die ckup or x... but now, die kne la jge diri sendiri... wlupun msg n call hari2, tp aku ttp rndu nk tgk muke die... rndu nk tgk his eyes... hmmm xpe, aku kne kuat! xkan sbb cinta je aku blh lemah btl x??? so skg aku kuatkan smgt looking for a job.. takot gile nk m'hdpi hri pkrjaan ni... aku tkot menganggur... tp maybe rezeki blm ade... so aku tgu je dgn sbr.. tp aku x stop seeking for a job.. aku x kan memilih... aku sgup mule dr bwh cm bpk aku... he started by become an office boy... n as a result, he's so successful now... alhamdulillah... he's my idol... i'll be like him...


so, blk pd cite utama, esk smbung kms umah lg.. selagi x pindah, selagi tu la x abes kmas... hmmmmm

No comments:

Post a Comment